Opis delovnega mesta
- Nadzorujte vsakodnevno delovanje ekipe operaterja klicnega centra.
- Zagotavljanje usposabljanja in podpore novim in obstoječim zaposlenim.
- Spremljajte in ocenjevajte delovanje operaterja, vključno s kakovostjo klicev in upoštevanjem postopkov.
- Rešite eskalirane težave in pritožbe strank.
- Ustvarite in upravljajte urnike dela za operaterje.
- Prepoznajte in implementirajte izboljšave procesov za povečanje učinkovitosti in kakovosti storitev.
- Pripravite in predstavite redna poročila o uspešnosti ekipe in KPI.
- Podpirati in motivirati ekipo za doseganje ciljev in izboljšanje delovne morale.
- Sodelujte z vodstvom pri strateških pobudah in ciljih klicnega centra.
- Zagotovite skladnost z notranjimi politikami in zunanjimi predpisi.
Za podjetja – pridobite zaupanje pri odločanju o plačah
Plače vaših zaposlenih določite pošteno. Pri tem vam bo v pomoč podrobno poročilo o plačah. Vedno boste imeli na voljo ustrezne podatke o plačah.
Najpogostejša poklicna pot zaposlenega
Grafika prikazuje, kako zaposleni najpogosteje napredujejo v svoji karieri. Kliknite na ime delovnega mesta, da se podrobno seznanite s podatki o plačah.
Delovno mesto Nadzornik klicnega centra - Podpora strankam
Delovno mesto je
po višini plače na
Odstotek žensk
na delovnem mestu je
Povprečna starost anketirancev
na tem delovnem mestu je
689. mesto
Šivilja
Tekstilna industrija
1.278 - 1.581 EUR
343. mesto
Specialist za interno komuniciranje
Marketing, PR
1.286 - 3.103 EUR
1. mesto
Direktor za posojila
Lizing
2.552 - 9.845 EUR
Je ta razpon plač prevelik?
Povprečno plačo v vaši regiji lahko ugotovite tako, da izpolnite kratek vprašalnik
Primerjajte svojo plačo z drugimiPridobite podrobnejše informacije o plačah v vaši državi
Analiza plače - Pro
Osnovno poročilo za podjetja
Analiza plače za podjetje
122,00 EUR*
* vključno z DDV / 100,00 EUR + DDV
Naročite zdaj- Plača glede na delovno mesto, regijo, izobrazbo, delovne izkušnje, velikost podjetja, starost
- Skupna plača in njene komponente (variabilni del plače, provizije in bonusi, nagrade)
- Razdelitev anketirancev v plačne razrede
- Plačni razpon z izražanjem osnovnih percentilov
- Razčlenitev nefinančnih ugodnosti
- Analiza plačnih komponent