logo

Top Management

Direktor klicnega centra

Zbiramo podatke za dano delovno mesto

Nenehno zbiramo podatke od zaposlenih, da lahko vam in drugim svetujemo, za kakšno plačo se pogajati na zaposlitvenem razgovoru ali v vaši trenutni službi. Izpolnite vprašalnik in pomagajte drugim.

Primerjajte svojo plačo z drugimi

Opis delovnega mesta

  • Nadzoruje in upravlja dnevne operacije klicnega centra, zagotavlja učinkovito in delovno storitev.
  • Razvija in uvaja strateške načrte za izboljšanje storitve za stranke, operativne učinkovitosti in celotne uspešnosti klicnega centra.
  • Vodi, vzgaja in razvija visoko učinkovito ekipo upravnikov klicnega centra in osebja z namenom dosega organizacijskih ciljev in ciljev.
  • Ustanovite in spremlja ključne kazalnike uspešnosti (KPI-jih) za ocenjevanje učinkovitosti in kakovosti delovanja klicnega centra.
  • Sodeluje z drugimi oddelki za uskladitev dejavnosti klicnega centra z širšimi cilji in strategijami podjetja.
  • Vodi pobude za kontinuirano izboljšanje z namenom optimizacije procesov, tehnologije in interakcij s strankami.
  • Upravlja s proračunsko načrtovanjem in nadzorom za zagotavljanje stroškovne učinkovitosti in finančne učinkovitosti delovanja klicnega centra.
  • Zagotavlja skladnost z industrijskimi predpisi in politikami podjetja ter vzdržuje visoke standarde storitve za stranke in zaščite podatkov.
  • Analizira in poroča o metrikah uspešnosti klicnega centra, ki zagotavljajo vpoglede in priporočila za višje vodstvo.
  • Ustvarja pozitivno in motivacijsko delovno okolje, ki spodbuja skupinsko delo, inovacije in profesionalni razvoj.
  • Obvladuje eskalirane težave in pritožbe strank, ki zagotavljajo zadovoljivo rešitev in zadovoljstvo strank.
Razpon plač za sorodne položaje v kategoriji Top Management

Nizka plača

2.093 EUR

Povprečna plača

4.065 EUR

Visoka plača

7.037 EUR